bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Love the lake

Kategori: Allmänt

Vad gör jag om dagarna? 
Om det är helg eller om jag är ledig så ägnar jag mig åt min nya favoritsysselsättning, åker båt och wakesurfar! 
Ibland är hela familjen med

Ibland är jag själv



Och ibland har jag våtdräkt på mig

Nu i helgen så var jag, Meghan och Kelly ute på morgonen med båten. Då testade jag för första gången i mitt liv vattenskida. Ja ni läste rätt, skida, för det var bara en skida! Dom flesta börjar på två för att lära sig (det är mycket lättare att komma upp på två) men eftersom jag inte planerat att lära mig åka vattenskidor så hade Kelly bara med sig sin skida. När en blir bättre och vill kunna svänga mer så övergår en från två till en skida. 
Men jag började alltså på en skida, SVÅÅRT! Men jag kom upp 3 gånger, sen var det svåra att inte luta sig för mycket framåt, vilket jag gjorde när jag kom upp så det blev nog inte mer än 3-4 sekunder uppe på skidan. 
Jag är glad för det, klarar alltså att komma upp på en skida första gången jag försöker! *stolt* 
Där är jag på en skida och litar mig för mycket framåt så att sekunden senare ramlar jag ich faceplantar! 

Sen bjöd Kelly på fika, kaffe & pop tarts

Här ser ni Meghan, som för övrigt kan vara den coolaste mamman jag har mött!!

Här har ni coolingen Cormac som nästan försvinner i sin flytväst!

Kommentarer

  • Gunnel Olausson säger:

    Häftigt Lina!
    Inte visst jag att jag fött ett sån't vattendjur ;-)

    2015-09-15 | 20:20:16

Kommentera inlägget här: