bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Sightseeing

Kategori: Allmänt

Idag turistade jag runt i NY på egen hand, kul men intensivt när det är jag som måste hålla koll på alla grejer. 


Började morgonen med en båttur med den lokala färjan som är gratis. Första som hände var att ett band stod och jammade i vänteterminalen, så mysigt och stämningen var verkligen på topp. 
Väl på färjan så åkte vi förbi frihetsgudinnan och fick en bra bild över staden från vattnet! 

Fortsatte sedan till Union Square 

Där det blev lunchpaus innan jag åkte vidare till Chinatown för en snabb titt


Köpte värdena godaste passionsfrukts smoothie!!

Och sen bar det av till 9/11 memorial, det var något som kändes väldigt mäktigt och nästan överväldigande att se. Så mycket känslor som kom och överröste mig. Fint var det iaf! 



Sen var jag helt slut efter allt turistande så jag åkte hem och sov i en timme. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: