bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Update

Kategori: Allmänt

När det är mycket besök så uppdaterar jag inte så himla mycket. 
Jag hade det fantastiskt i NY och skriver mer om det senare!

Just nu är jag lycklig för att jag får dela två veckor med min fantastiska flickvän!

Att ha henne här är en sådan trygghet och ett riktigt lyckopiller, känner mig så himla glad just nu!

Dock så gjorde jag illa mig igår när vi var ute och cyklade, blev påkörd av en bil och fick åka ambulans till akuten med ett sprucket ögonbryn! 


Här ska jag bli ihopsydd 

Resultatet

Men idag ser det värre ut för jag har fått en riktig blåtira runt ögat, det har jag dock ingen bild på än...
Men jag mår bra, har lite blåmärken och skrapsår men det försvinner nog snart! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: