bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Allt löser sig

Kategori: Allmänt

Sitter nu på flygplatsen, redo att åka till Dar es salam! 
Hade tydligen inte betalat för att checka in en väska (som på Ryanair, att det kostar extra att ta checka in en väska) och jag hade 82 kwasha på mig, men det kostade 210. Så det var bara att gå till bankomaten och ta ut pengar, TRODDE JAG! Jag får inte ut några pengar ur bankomaten och efter 3 försök ger jag upp. Hittar en kvinna som jobbar på flygplatsen, förklarar situationen för henne och hon följer med mig till incheckningsdisken och börjar prata med hon som sitter där och säger efter en minut till mig: du behöver inte betala. 
Gissa vilken lättnad jag kände, för ett tag stod jag och höll på att panika men efter förra gångens händelse med pengar som blivit dragna från kontot men ingen flygbiljett så har jag lärt mig att allt löser sig. Det finns så mycket snälla människor i den här världen som vill hjälpa till när du behöver det som mest! 


Nu: en toast till frukost innan avfärd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: