bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Ice cream

Kategori: Allmänt

Var på promenad, hittade barr som var nästan lika stora som mina fötter!!

Nu på kvällen så gjorde vi mac'n cheese och sen bestämde vi oss för att baka kakor eftersom vi hade bananer som började bli dåliga (jag var skeptisk tillbörjan men tänkte att gillar jag dem inte så behöver jag inte äta dem) men jag hade fel, kakorna blev så himla goda!! 



Så det blev glass och kaka till efterrätt


Inte vilken glass som helst utan nämligen Ben & Jerrys american dream 


Kollade även på solnedgången från takterrassen

Kommentarer

  • Gunnel Olausson säger:

    Ser jättegott ut!
    Men vi behöver inte vara avundsjuka för vi åt resterna av Idas fantastiska chockladfudgekaka och Solveigs Silviakaka och glass igårkväll ;-)

    2015-06-30 | 09:02:02

Kommentera inlägget här: