bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Wedding time again

Kategori: Allmänt

Så jag har varit här i 3 veckor, och igår var jag på mitt tredje bröllop! 
Jag tror det är lika många som jag har varit på under hela mitt liv i Sverige! 

Brudparet gifte sig här nere vid vattnet, det var en fantastisk dag att gifta sig på, strålande sol och lagomt varmt! 

Det var ett väldigt avslappnat bröllop och till middag bjöds det på pizza buffé och pizzorna stod dem och gjorde i en vedugn 20 meter bort!

Till efterrätt bjöds det på buffé, det var bara att välja och vraka bland cupcakes och pajer 


Fick en söt mugg/burk att drick ur som jag fick behålla, wiiii


Jag och Declan tog en selfie, men Dec trodde att kameran var någon annanstans

Här är vi allihopa! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: