bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Wakesurfing

Kategori: Allmänt

Så det här hände idag: 
Vi var ute på en strand när Meghan & Pats kompisar kommer förbi med sin båt, dom bjuder med oss ut på båten för att citera vännerna själva "have some fun at the lake".
Så jag och Meghan hoppade på medans Pat var kvar med kidsen. 

Och alltså, fy tusan vad kul jag hade!!

Det var första gången i mitt liv som jag testade wakesurfing, men det gick så mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra! Kom upp på 3e försöket även fast det bara vart en kortis men sen gick det bra och sista gången var jag kanske uppe på brädan i 1-2 minuter och då testade jag att släppa repet oxå! 

Är sjukt stolt över mig skälv och att det gick så bra, det hade jag inte trott när jag fick reda på vad jag skulle göra! 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Häftigt!
    Önskade att jag vore lika tuff som du ;-)

    2015-07-20 | 21:11:52

Kommentera inlägget här: