bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Tisdag= marknadsdag

Kategori: Allmänt

Idag var det alltså dax igen, så mysigt tycker jag att gå omkring och köpa lokala grejer. Ska börja göra det när jag är tbx i Sverige och det är sommar så att bondens marknad på söder har öppet! 

Annars har det varit en seg dag, grabbarna har varit trötta. Här ser ni två av dem som skedade när dem somnade under lektiden!




Och här sover en cooling i sängen!

Jag var på gymmet ikväll när en man plötsligt kommer fram till mig och säger: 
-That's a lot of weight you are lifting.
Blev lite smickrad när jag stod där och lyfte mina 40 kg, kul att han tyckte jag var stark. Jag som precis har börjat lyfta vikter, spännande att se hur mkt jag tar när jag åker härifrån! 

Kommentarer

  • Martina säger:

    fint!!! Keep updating dat blog! ;) jag vill se bilder från ert hus! :D

    2015-07-08 | 10:30:37
  • Gunnel säger:

    Ge mig lite av din styrka, så jag kan försvara mig när jag blir nedbrottad av din pappa ;-)

    2015-07-10 | 23:43:26

Kommentera inlägget här: