bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Sommarpratarna

Kategori: Allmänt

Var ledig idag, så jag skulle testa att åka mountainbike. Meghan är bra på det och när hon har tid på mornarna så åker hon iväg på en tur, vilket har fått miglite  sugen på att testa. Så jag lånade hennes cykel och annan utrustning och gav mig iväg.

Konstaterade dock ganska snabbt att det här med mountainbike inte är min grej. Jag älskar att cykla, men jag vill ha bra underlag och inte vara rädd för att ramla och göra illa mig så fort det går nedför!
Inte ens att jag hade en superbra och proffesionell cykel kunde få mig att gilla sporten! 


Cyklade hem och hämtade grejer för att hänga på stranden eftersom vädret blev helt perfekt.

Med sommar i P1 i lurarna så var det lätt att sola :)

Kommentarer

  • Gunnel Olausson säger:

    Klokt beslut!
    Vad lyssnade du på? Zara Larsson månde?

    Svar: Näpp, sparar henne tills Cicci är här och vi ska åka från San Fransisco till Los Angeles med bil :)

    Har lyssnat på många olika som Nilla Fischer, Leila Lindholm, Syster Karin, Georgios Karphathakis och många fler :D
    sexhundravarv.blogg.se

    2015-07-28 | 23:42:16

Kommentera inlägget här: