bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Patagonia

Kategori: Allmänt

Vi var på frilufts outlet idag, för ett märke som heter Patagonia och är väldigt populärt här i USA. 
Jag gick in och tänkte att jag behöver ingenting, tills jag fick syn på....

...den här super snygga skidjackan




Det var kärlek vid första ögonkastet! 
Sen kollade jag på prislappen 360 $, ÄR DET ETT SKÄMT??
Kollade igen och såg att outletpriset var 230 $, fortfarande för dyrt!
Skulle precis hänga tbx jackan när jag kollade en sista gång på prislappen och såg att det var 30% på outletpriset, alltså 160 $
Nöjd med att priset sjunkigt så mycket från första anblicken på prislappen så var jag nöjd, så jag köpte den! 

Har inte haft med mig någon höst/vinterjacka så det känns bra att ha en nu! Med en fleece under så kommer den vara perfekt i skidbacken och på hösten kommer den få agera regnjacka och promenadjacka! 

Cormac provade ut en väst för hösten.

Och i bilen påväg hem så lekte han stekare med mina glajjor


Om jag ser såhär cool ut kommer säkert massa bebisar fram och börjar dregla pga min snygghet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: