bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Ledig em!

Kategori: Allmänt

Idag så blev jag ledig från kl 13, så då hoppade jag upp på cykeln och testade mitt lokalsinne. Hittade till stranden som  Meghan visade mig vägen till för över en vecka sen. Jag tycker det är en stor frihet att hitta till ställen, känner mig självgående.



Hörde att ni oxå har det varmt där hemma i Sverige! Skönt för er :)

Efter ca 1.5 timme på stranden så började folk packa ihop och när jag kollade upp förstod jag varför, himlen var påväg att bli helt grå och regnet är ett faktum! 

Påvägen hem stannade jag för att köpa en iskaffe men det hade dem inte i affären så det fick bli till att testa något nytt! 

Starbucks energidricka med jordgubb & lime smak. Var inte riktigt i min smak...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: