bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Independence Day

Kategori: Allmänt

Har firat mitt första 4 July, som är amerikanernas självständighetsdag. 
Jag hamnade på fest med Whitney som jag har träffat två gånger tidigare. Hennes mamma är bästa kompis med Meghan! Så hon (Whitney) och hennes två systrar bjöd med mig ut på dagsfest!


En självklarhet är den röda muggen! 

Whitney och Riley

Dom som gillade öl spelade beer pong

Vi var i ett gigantiskt stort hus!

Det bjöds på champagne, vin

Och det hann slinka ner några tequila...(bli inte oroliga nu mamma & pappa)
Innan det var dax att åka ned till stranden för att kolla på fyrverkeri showen! 


Det var helt magiskt och höll på i 25 minuter! 

Sen gick jag hem för att det var så himla mycket trafik! 

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Häftigt!!! Ungefär som jag minns 4:th of July :-)
    (och nej - jag tror inte du drack av allt).

    2015-07-10 | 23:48:40

Kommentera inlägget här: