bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Välkommen till paradiset

Kategori: Allmänt

Trots det som händer här på barnhemmet så är Kilifi paradiset på jorden! 

Idag var jag på stranden, stranden som har kritvit sand och det känns som att gå på silke. 
Stranden där det inte är en enda människa i sikte.
Stranden som jag har spenderat så många dagar på
Vattnet som inte ens svalkar, utan det är kissvarmt! 


Utsikt som är fantastisk och får mig att tro att jag är med i någon slags overklig film eller skulle kunna vara omslaget till en resekatalog! 
Det här är anledningen till att jag kommer komma tillbaka till Kilifi varje gång jag är i Afrika!




Var även på fruktmarknaden idag och köpte en gigantisk annans och lite mango, färsk frukt är så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: