bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Hata korruption

Kategori: Allmänt

Korruption, bland det värsta som finns i världen! Drabbar oftast dem som är oskyldiga och inte kan försvara sig pga fattigdom. 

Vilket gör att dem här barnen snart står utanför portarna till detta som är deras hem. För att någon mutad chef vägrar förnya barnhemmets tillstånd att bedriva just ett barnhem!

Jag är arg och framförallt ledsen, ledsen för att framtiden blir så oviss för en del av barnen. Några har släktingar att flytta till men långt ifrån alla! De barnen som min familj stödjer har inte någon sådan möjlighet vilket gör att jag bara vill adoptera och ta med dem hem till Sverige!

Jag orkar inte förklara mer nu, det är mycket att smälta för mig! 

Det känns som att jag har en lång väg framför mig under veckan jag är här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: