bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Testa dina vingar!

Kategori: Allmänt

Vad vill jag få ut av mitt engagemang?
Jag vill framförallt lära mig nya saker, få kunskaper som jag har nytta av i livet och inte bara inom en organisation. Jag vill även sprida den kunskapen som jag har. 
Är så sugen på att ge mig ut i världen igen!

Jag vill testa på nya saker, som att göra en budget, utvärdera, ge möjligheter till andra att förverkliga sina drömmar, anordna läger, anställa en person söka och genomföra ett projekt. Vissa av de här sakerna har jag testa på och gjort medans andra är helt nya! 

Längre än såhär hann jag inte tänka innan jag klev av bussen och stoppade händerna i jackfickorna och glömde bort att reflektera något mer. Så jag tänker att det får vara så, det första jag tänker på lär vara det som är mest vessäntligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: