bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Ta tid för reflektion

Kategori: Allmänt

Idag pratade en av våra föreläsare om vikten av tid för reflektion, hen var den tredje av hittills tre möjliga som har lyft upp det. 
Jag har kommit fram till att mitt sätt att reflektera och fundera är genom att skriva av mig här, det kanske redan märks...  Men som namnet på bloggen säger vill jag helst säga allt med bilder 

Ihelgen hade vi läxa att reflektera över oss själva, saker jag är bra på, vill förändra, saker jag insett om mig själv, egenskaper jag har osv. 
Sen till den roligaste biten, be 3 personer att säga 5 egenskaper som dom ser hos mig! Det var kul och uppriktigt att få höra vad mina vänner tycker och ser hos mig. 
Jag frågade tre personer som jag känner från olika håll och det är häftigt hur annorlunda men ändå lika dom väljer att beskriva mig. 
Jag tar med mig alla 15 ord som en ego boost och ska få mig själv att börja inse att jag är bra, att jag kan, att jag ska sluta undervärdera mina förmågor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: