bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

spontanitet

Kategori: Allmänt

Just nu funderar jag inte på så mycket. 
Jag har försökt att bara vara i nuet i helgen och göra saker som är kul och spontana.
För det är något jag vet att jag behöver öva på, att släppa kontrollen och göra något som jag inte vet vad det leder till. 
Det är något som jag tycker är jobbigt för jag vet inte vilken situation jag kommer komma i, men ju mer jag tränar på att vara spontan desto mer bekväm kommer jag bli i att vara det och oftast när jag väl är spontan så slutar det med att jag har väldigt kul. Eftersom jag t.ex. inte har tänkt på vad som händer ifall jag struntar i att ta sista tåget och bara göra det som känns rätt för stunden. 
 
i helgen såg jag på min vän som spelade landskamp i amerikansk fotboll! Det var häftigt och kul att se en ny sport, när jag efter ett tag började förstå spelet så belv jag helt inne i det! Och det tror jag även att mina vänner som var med och kollade på machen blev, för efteråt så stod dem och testade att kasta boll till varandra och började snacka om att gå på "try outs" :) 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: