bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Snurra min jord igen

Kategori: Allmänt

Här kommer motsatsen till hur jag känner mig 
Jag känner mig inte alls lika obesegerlig som vännen på bilden.  
Utan jag känner mig mer såhär:
Väldigt påpackad och vet inte riktigt hur jag ska säga till personen brevid att det är jobbigt att bära allt själv. 
Jag vet inte om jag är stressad inför min ansökan till nätverket, mitt första förbundsstyrelse möte och Kick-off, att skolan ger mig mycket tankar och funderingar dom jag känner att jag inte hinner ta itu med, att jag precis börjat jobba och så försöker jag träna när jag har tid. 
Förmodligen är det en mix av allt det här som gör att jag inte känner mig på topp, det tar ett tag innan jag har kommit in i mina nya vardagsrutiner så jag ger det lite tid. Men frågan är hur mycket tid man ska ge det... 
Bild från This is Alby

På måndag hoppas jag att det känns bättre, då kommer jag ha skickat in ansökan och haft FS möte + kickoff. Då tänker jag att jag ska ligga på en säng och  reflektera över allt som hänt senaste 2 veckorna! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: