bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Framtiden?

Kategori: Allmänt

Funderar på framtiden, då jag inte blev kallad till intervju med skistar (hade inte räknat med det heller eftersom det är ca 4000 som söker och dom kallar bara 250 på intervju) 

Jag och Oskar gjorde en godislaktus till Isabelle som fyllt år i helgen!


Vad vill jag göra när hösten och världens mest lärorika kurs är över? 
Vill jag åka upp till Åre och säsongsjobba? Isf måste jag börja leta jobb nu, nu, nu och det skulle ta fokus från så mycket annat som är på gång just nu. 
Så jag har börjat fundera på ifall jag vill göra något jag aldrig har gjort tidigare, låta bli att ha en plan för framtiden!?!?
Att ta vintern som den kommer, se vilka möjligheter som kommer öppna sig, vara spontan och kunna göra lite av varje? 
Jag har ett jobb nu som jag garanterat kan få fler timmar på ifall jag vill, och på så sätt veta att jag överlever vintern. Utöver det kan jag då göra det jag vill och känner för, vilket undanslänger är att uträtta stordåd på vi ungas kansli :)

Och Isabelle hade bakat en tårta till hela klassen, hur underbart är inte det?!


Så kan jag tjäna pengar och efter en svensk sommar ev åka till Australien och jobba ihop lite mer och upptäcka en ny världsdel för att sedan spendera dom intjänade pengarna på nya äventyr! 
Just nu är jag sjukt sugen på att öluffa i Karibien: Cuba, Jamaica, dominikanska republiken, Saint Vincent och Grenada, Trinidad och Tobago och alla andra öar som ligger där omkring!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: