bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Representantskapet

Kategori: Allmänt


Livet alltså, försöker hitta stunder till att bara få vara och andas in, andas ut, upprepa i 10 minuter och börja njut av livets fina sidor!


I helgen har jag och mina fantastiska vänner från skolan varit diskutionsledare på LSUs årsmöte. Det har vart en utmaning på flera sätt, stå framför grupp, förbereda och komma överens om upplägg (skulle köra tsm med en annan fr klassen) i sista minuten förändring för att göra allt själv, massa organisations kulturer att ta hänsyn till, och på något pedagogiskt sätt ska jag ju lyckas få deltagarna att bli aktiva, tänka och tycka till om handlingarna. Vilket inte alltid är det lättaste, men det gick och jag är böjd över att jag tog mig igenom det och fick bra respons och återkoppling efteråt av deltagare! 


Jag och Stina langade collaget posen på röda mattan och satte ribban för resten! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: