bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Man måste dö några gånger innan man kan leva, Håkan Hellström

Kategori: Allmänt

Idag blev det för mycket, för mycket av allt så jag gjorde något som väldigt sällan händer. Jag bestämde mig för att gå från skolan, jag skulle inte få något gjort utan bara sitta och tänka på allt som hänt på sistone. 

Så jag ringde vännen som jag vet finns där i livets svåra lägen och åkte dit! 
Det är skönt att prata med någon som jag vet lyssnar och tar det jag har att säga på allvar men samtidigt vill få mig att se saker från ett annat håll och få perspektiv på livet. 
Vännen som har som mål att få mig att le 5 ggr varje gång vi ses oavsett varför vi ses eller hur länge/kort tid vi ses!
Det lyckades idag med även fast jag inte trodde det från början!

Jag har svårt för att berätta hur jag känner men skulle kunna likna det med att:
Jag vill inte dö
men jag vill inte heller leva.

Jag har tidigare aldrig känt såhär så det känns främmande och jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska tackla det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: