bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

True friendship never ends

Kategori: Allmänt

Ni vet vissa vänner som bara finns där, oavsett hur mycket eller lite kontakt man har så är det som att man inte
har setts på en vecka när det i själva verket har gått flera månader!
I torsdags kom min älskade Elin hit och stannade här i 3 dagar! Vi hade det så underbart som man kan ha. Bakade kladdkakemuffins, somnade framför frost, minglade runt på olika ställen, åt pannkakslunch med sötaste bebisen osv.
 
 
 
 
 
 
I söndags hängde jag med min pingla, åt middag, semlor och pratade om livet. 
Att vi lyckats ses så mycket det senaste året är fantastiskt med tanke på att hon flyttade till Spanien i januari och jag åkte till Kenya i augusti och lagom tills jag kom hem så åkte hon tbx till Spanien. 
Men igår sågs vi och det var underbart att få gosa lite med min snyggpingla igen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: