bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Besöksglädje

Kategori: Allmänt

Jag är så himla glad och tacksam för att en av mina vänner tog tag i saken och bokade sig en resa hit för att hälsa på mig!
Trots att vi av olika anledningar inte fick lika mkt tid som vi planerat tillsammans så har det ändå vart underbart att ha dig här! Vi har hunnit med massor av saker dom stunderna vi har haft tillsammans, du har sett alla 3 ställen jag kommer ha bott på när jag kommer hem, vi har firat nyår, du har träffat min familj och massor av mina vänner. Och jag tror med all rätt jag kan säga att du blev kär i Kenya, eller vad säger du Erika? ;)


Jag är övertygad om att jag har en resepartner när jag vill komma tbx till Kenya!

Om 3 veckor är jag hemma igen och kan träffa alla andra som jag saknat, jag kommer fortfaranade ihåg när jag vart här i 3 dagar och funderade på hur tusan jag skulle klara ett halvår, då kändes det så långt och det fanns inget slut, men nu plötsligt är slutet så nära och jag vill känner mig på ett sätt inte redo att åka hem. För det finns så mkt kvar att se, göra och uppleva, men det kommer få vänta till nästa besök!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: