bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

MItt 2013

Kategori: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Jag följde mitt hjärta och förverkligade en dröm jag haft i flera år om att åka till Afrika och voluntärarbeta på ett barnhem.

 

 

Fem händelser som varit bra det här året?

 4e augusti åkte jag iväg på mitt livs resa, något som har förändrat mig på många sätt! Bara det kan bli 100 saker som har vart bra men det får bli en egen utvärdering!

 

 Gjorde mitt livs första anställning, något som vart läskigt, jobbigt och förväntansfullt!

 

Åkte till Spanien och hälsade på hos Pontus och Martina!

  
Träffade Mario för första gången, (om 3 veckor åker vi till asien med Hugo som ni ser kom lite insmygandes i bilden)
 

Sommaren, den innehöll så mycket på så kort tid!

Campande i skärgården
Resa till Grekland med min bästa syster
Hängde med mormor
Flummade runt för mycket med dom här filurerna
 
 
 Höll du ditt nyårslöfte?

Jag försökte läsa en bok varje månad, det gick lite trögt i början men sedan det blev sommar så har jag läst flera böcker varje månad!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Flera av mina kollegor från jobbet blev föräldrar, sedan blev även två vänner från Vi Unga föräldrar. Så det är massa bebisar överallt nu.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor och mat

 

 Träffade du några nya människor?

Lärde känna så många underbara människor när jag var i Kenya! Det är som att jag har startat upp ett litet liv där borta.

 
 
Vad fick dig att må bra?

Avsaknaden av stress som fanns i Kenya! Det var otroligt skönt och det är en av dom sakerna som jag har tyckt vart jobbigast med att komma tillbaka till Sverige.

 
 
 Vem saknade du?

Min familj, Martina och Sara!

 
 
 
 

 

Kommentarer

  • Martina säger:

    Du är så bra! Kommer sakna dig det kommande halvåret! <3

    Svar: Kommer sakna dig med pinglan!
    sexhundravarv.blogg.se

    2014-02-25 | 00:19:06

Kommentera inlägget här: