bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Slutet är bara början på något mycket större!

Kategori: Allmänt

Tack för diskussionerna
Tack för buzzgroupsen
Tack för kunskapen
Tack för skratten
Tack för den här terminen
Tack för att ni accepterat mig
Tack för att ni har stöttat mig
Tack för det här halvåret tillsammans
Tack för era olika perspektiv 
Tack för alla idéer
Tack för frågorna ni ställer som utmanar mig
Tack för respekten ni har mot mig
Tack för inspirationen 
Tack för kunskapen
Tack för alla metoder ni lärt mig
Tack för glädjen ni har spridit



Tack för kärleken ni ger mig!

Ni gör mig starkare, självsäkrare, modigare, mer kompetent och bättre på så många sätt.
Tack för att jag har fått lära känna er i ett halvår! 



 ♡ 

Alma akademin 2014

Kommentarer


Kommentera inlägget här: