bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Julavslutning på träningen

Kategori: Allmänt

Pratade med några vänner häromdagen och då förstod jag att det faktiskt finns några som läser det jag skriver! Ni ska veta om att jag inte har bloggen för att skriva om vad jag har gjort för dagen, lägga ut dagens outfit, vad jag ätit, med vem jag fikat eller något sådant. Jag har bloggen för att ventilera det som rör sig i min hjärna, som en dagbok fast online och öppen för allmänheten så några hemligheter om mitt privatliv kommer ni inte att få. 


Anledningen till att jag inte skriver dagbok är för att det går mkt fortare att skriva på mobilen, då kan jag skriva ner det jag tänker på för stunden och behöver inte vänta på att komma hem. Sen som bloggens namn antyder så var min tanke från början att lägga ut bilder som kunde beskriva dagen och hur jag mådde. 
Nu på senare tid, (ungefär sen jag åkte till Kenya) har jag börjat lägga in text oxå och jag trivs ganska bra med det

Hoppas på fler soltimmar i december! Att slå novembers ynka 3 borde inte vara så svårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: