bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Insikt

Kategori: Allmänt

Har bokat resa tillbaka till mitt paradis! Jag har redan börjat nedräkningen!!! 
Den här gången ska jag även till Tanzania och Zambia, något jag ser framemot med glädje! Förra gången var jag bara i Kenya och reste bara runt längs kusten och var nog ganska bekväm av mig. Jag orkade inte resa någon längre stans själv. 





I efterhand har jag insett att jag nog inte mådde så bra när jag åkte iväg, jag var stressad, hade många bollar i luften samtidigt, kände press att få till en bra anställning för distriktet, jag kunde helt enkelt bocka av många utmattnings symptom. Att åka iväg blev min flyktväg och ingen (som kände mig) kunde se hur jag mådde. Barnen var en stor räddning för mig, dom tog lagomt mycket av min tid, fick mig att skratta, tänka på annat och inse att det finns viktigare saker i livet än prestation! 
Samtidigt som jag hade tid att börja återhämta mig, ni som känner mig vet att jag sov ca 12-13 timmar dom 2 första månaderna, tänka, reflektera och försöka komma till någon slags insikt. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: