bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

1 december & ingen snö

Kategori: Allmänt

Jobbar med min fallstudie och det går sådär, tycker att det jag skrivit inte duger, att jag inte kommer fram till tillräckligt bra saker, är rädd att misslyckas med min redovisning, att få ett dåligt omdöme. Det är vad ena delen av min hjärna säger till mig, den delen som ALLTID jämför sig med andra och inte ser den personliga utvecklingen

Men den andra halvan av hjärnan som har växt sig större än någonsin det här året säger att det jag gör visst blir bra, att jag är kompetent eftersom jag gör det jag gillar, att jag inte har någon att jämföra mig med, den delen som gillar att testa nya saker och inser att jag inte förväntas kunna allt första gången jag testar och som vet att jag lär av mina misstag! 
Jag ska låta den delen av min hjärna få ta ännu större plats för varje dag som går! Jag ska fortsätta uppvärdera mig själv, min kompetens, bli kaxigare och börja skryta mer om hur bra jag är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: