bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Lyckorus

Kategori: Allmänt

Igår sågs vi allihopa för första gången på över ett år! 
Det började bra när jag av misstag beställer in två drinkar 

Jag klagade inte utan drog glatt kortet :)
Vi käkade jätte god mat på ett ställe som heter Supper som ligger vid norra Bantorget! Ska jag äta ute i sommar igen så är det lätt dit jag ska gå, deras sötpotatis chips var himmelskt goda och majspuren med kokos var att döda för!

Och så en selfie med alla brudarna!

Den stora och återkommande frågan för oss är dock, när ses vi hela gänget nästa gång? Tyvärr är det ingen som har ett svar på den frågan... Men som vi sa för 3 år sedan så 2016 på hard rock!

Jag älskar dom här brudarna av hela mitt hjärta!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ååååå kärlek <3 <3 <3 Så fina bilder!

    2014-08-20 | 18:51:17

Kommentera inlägget här: