bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Funderingar

Kategori: Allmänt

Känner att det är så mycket jag vill göra nu när jag läser våran kurslitteratur (ändamålsparagrafen) komma till insikt, utvecklas, frågor att reflektera över, få en helhetsbild, veta vad som motiverar mig, skriva mål och fundera på vad jag vill få ut och lära mig.
Det jag pratar om är mitt ledarskap!

Att få så mycket tankar efter bara en vecka i skolan är kul men samtidigt jobbigt
Kommer jag hinna göra allt det här? 
Om inte hur ska jag prioritera? 
Kommer jag få lika mycket tankar efter varje vecka och varje nytt block? 

Det är lite av det som rör sig i mitt huvud just nu, så vi får se vad som händer dom kommande veckorna och hur jag känner då, om jag fått någon klarhet i mina frågetecken?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: