bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Förbereder fest

Kategori: Allmänt

Idag tänkte jag börja översätta min ansökan till det globala nätverket men eftersom en person som skulle feedbacka inte hade hunnit titta på den så får set vänta. Istället började jag läsa på inför förbundsstyrelse mötet som vi har i helgen. Jag blir fortfarande lite förvånad när jag ser saker som jag reagerar på och tänker: men det här går ju inte ihop med det där och skriver ner det. Vet inte riktigt varför jag blir förvånad, jag gillar ju att tycka till men det är som att hjärnan tror att eftersom jag har tyckt till om massa saker så borde det inte finnas något mer att påpeka eller nåt sånt..? 

Fin bild som jag fick tidigare idag

Jag började även planera för framtiden (jag vet att jag precis börjat skolan men lika snart kommer den vara slut!) och har kollat jobb på skistar och börjat höra runt bland mina vänner som bor/har bott i Jämtland! Det känns spännande men lite jobbigt oxå, ansökan till skistar måste vara inne senast 1 sep så det är lite tight. Framförallt med tanke på att jag ska jobba lör och sön!! Men på något sätt ska jag lyckas lösa det! Får väl skriva ansökan på mobilen eller nåt? 
Har en vän som vill flytta hem för att säsonga så vi får börja leta boende tsm lite närmare Åre! :) 

Har ätit glass och shoppat loss med Cicci i em, vi lyckades hitta present till Hugo som fyller år imorgon, wiiii :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: