bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Delad glädje är dubbel glädje

Kategori: Allmänt

Nu var skolveckan slut och fallstudier tar vid. Jag är peppand och tycker vi fått en bra uppgift som är av lagom storlek. Jag håller på att formulera min frågeställning och "under frågor" om man kan kalla det så. Jag vill fokusera på kommunikation och se hur det skiljer sig åt och vilka likheter som finns i två olika organisationer. Men även se hur dom olika organisationsleden kommunicerar, vad som funkar bra och mindre bra. 
Jag vill helst jämföra min egna organisation med en från ett annat land (för att jag är intresserad av internationellt arbete och hur set ser ut i andra länder) därför håller jag på att skriva en ansökan till ett internationellt nätverk som LSU ska starta upp! 
Jag tycker det verkar jätte spännande och håller tummarna för att jag blir antagen!! Men först måste jag som sagt bli färdig med min ansökan! 


Idag gläds jag åt Saras framgång, att få åka till andra sidan jorden för att vara med i uppstarten av en ny H&M butik är hur häftigt som helst!! Och vilket tillfälle att utvecklas och växa som person när man får dela med sig av sina erfarenheter!

Grattis vännen, du är helt rätt person för det här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: