bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Been wondering if this is the new life

Kategori: Allmänt


Såhär kan det se ut när jag pluggar. Igår hade jag lyckan av att få en Pluggpaus med en väldans bra vän som dessutom kom med glass! 

Just nu fokuserar jag på att få nån slags rutin i mitt liv, kombinera skola, fallstudier, jobb, träning och ett liv med mina vänner! 
Det är svårt att veta hur set går då allt precis har börjat och vissa saker som t.ex jobbet har inte ens börjat. Men hittills känns det bra att kombinera skola, fallstudietid och mina vänner. 
Det bästa är när jag som nu kan använda mina vänner till något annat oxå, två flugor i en smäll ni vet. 

Idag hängde jag med Cicci och samtidigt så läste hon igenom min ansökan och hon kommer även kunna hjälpa mig att översätta ansökan till formelll engelska nästa gång vi har fallstudie tid! 


Min egna dramaqueen som får livet att bli lite mer roligt!


Kommentarer

  • Cissi säger:

    Ahaha! Bästa bilden också! xD

    2014-08-27 | 15:21:08

Kommentera inlägget här: