bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Snart en manad

Kategori: Allmänt

Imorgon var det en manad sen jag stod och grät pa Arlanda. Redo för mitt livs äventyr. Sa mycket aventyr har det inte blivit, men jag har sett mycket av afrika och alla kontraster som finns här. En av dom är att internet är 5 ggr langsammare än hemma i Sverige. (Det är därför jag inte har dropboxat sa manga episoder av One tree hill än, lat dom vara kvar Cicci sa jag kan fortsatta ladda ner dom!)
Det kommer en annan voluntär hit runt den 25 september, sa jag far forsöka roa mig själv tills dess. Nu pa lördag aker dessutom Petra och Helmut, grundarna till branhemmet, tbx till Tyskland för nagon/nagra manader. Sa snart är jag den enda europeen här...
Jag har iaf fatt lana en dator av Helmut som jag kan använda för att skypa sa hör av dig och säg en dag du vill höras sa kan jag förmodligen! För jag vill jätte gärna prata med alla mina vänner för det är lite jobbigt att inte veta vad som händer i era liv. och alla vill veta vad som händer i mitt sa jag tror att jag ibland svarar pa samma fraga 4 ggr pa en dag fast pa lite olika sätt. Da är det mycket lättare att prata fram sitt svar, framförallt sa gar det fortare än att skriva det.

Om ni inte redan har märkt det sa är datorn jag fatt lana tysk, vilket betyder att det finna ä och ö men inte a (en prick ovanför a)

Nu maste jag diska...

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Ta den tid du behöver för nedladdningen, det är inga problem för mig att de ligger där :)

    2013-09-04 | 13:39:42

Kommentera inlägget här: