bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Slappar

Kategori: Allmänt



Idag har jag hängt vid en pool hela fm, plockat mango och ätit till lunch och nu är jag tbx här i min solstol!
Jag är hos en dam som heter Rita, hon har flyttat hit från Belgien och har ett jätte fint och stort hus som hon hyr ut rum i. det är som att bo med hotellstandard fast för 150 kr natten ist för 800! Så om ni har funderat på att komma hit och hälsa på mig så kan ni alltid bo hos Rita!
På lördag kommer Lena som oxå ska vara här som voluntär. Hon är från Tyskland och mer än så kan jag inte säga än. Jag ska plocka upp henne från flygplatsen vilket innebär att jag ska upp vid 05.30 på lördag morgon!! Det känns supertidigt men när jsg tänker efter så är det bara 30 min tidigare än vad jag brukade gå upp när jag jobbade på Stålhammra.... tänk vad lätt det är att förtränga saker man inte vill komma ihåg!
Det är så lätt att vänja sig vid att gå upp runt kl 9 varje dag, efter sisådär 10-11 h sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: