bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Pool, beer and talk

Kategori: Allmänt



Har äntligen fått lite vänner, ett par från australien i min ålder som bor granne med mig i 1 vecka till innan deras semester är slut och ett gäng från Italien som är här och gör lite voluntärarbete på en skola 1 månad och så har Lena den andra voluntären kommit!
Så i lördags var vi och åt pizza på Kilifi club och sedan åkte vi vidare till Mnarani hotel för vi hade hört att drt skulle vara ett party där. Men när vi kom dit så visade det sig att dom ställt in partyt :/
Det var inget att hänga läpp för, vi gjorde det bästa av situtionen och tog varsin öl och började spela biljard! Så det blev en trevlig kväll med massor av skratt och riktigt bra sällskap!
För 1 vecka sedan var jag ensam, nu är jag helt plötsligt omringad av 8 vänner som vill ses! :)
Hoppas eran helg var bra!

Kommentarer

  • Ida säger:

    jag är så glad att du verkar komma ut mer nu och umgås med folk :))

    2013-09-30 | 17:49:43
    Bloggadress: http://hemanhunters.blogg.se
  • Gunnel säger:

    Det är väl härligt att livet är fullt av variationer!

    2013-10-01 | 08:54:38

Kommentera inlägget här: