bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Mitt rum del 1

Kategori: Allmänt

Tänker på Elin och Therese ibland när jag ska sova, för jag känner som så måna andra barn, mig som en prinsessa när jag sover under sänghimmel. För det är roligare att tänka att jag är en prinsessa än att tänka på att det skyddar mig från alla äckliga kryp (och framförallt från myggorna) som man inte vill ha i sängen!

Så såhär ser min säng ut, den är större än min 105 säng som jag har hemma, men den är fan inte

skönare! Sängen är hård och inte insoven. Tror jag har en ny madrass...
Brevid sängen har jag ett litet nattduksbord med en lampa, ett kort på mig och världens bästa syster, en bok jag läser för tillfället, en sten jag fått av Martina, mina hörlurar och en klocka får hänga på en av pinnarna som sticker ut i hörnen.




En annan dag får ni se resten av rummet :)

Kommentarer

  • Ida säger:

    Vad mysigt det ser ut!

    Svar: Det blir mysigare när det kommer nagon annan som man kan dela allt med :)
    sexhundravarv.blogg.se

    2013-09-02 | 23:36:01
    Bloggadress: http://hemanhunters.blogg.se

Kommentera inlägget här: