bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Jag ska mala hela världen lilla mamma

Kategori: Allmänt


Jag har fatt massa flätor i mitt har och kanner att jag börjar likna afrikanerna till utseendet (Om vi bortser fran hudfärg)
 
 
Dom senaste dagarna har jag och Suddi (han jobbar som vaktmästare) malat byggnaden som voluntärer, gäster och dom äldre barnen bor i, och idag fick vi även lite hjälp av barnen som är lediga fran skolan eftersom det är helg.


Maureen vill alltid hjälpa till och hon är precis som alla barn i Sverige och "kan själv" när hon ska hjälpa till! :)


 
Lucas hjälper till att mala, i bakgrunden ser ni Suddi och även delar av Brenda som oxa hjälpte till.


 
Flori läser, trots att han bara är 5 ar sa kan han redan läsa pa tva sprak, engelska och kiswahili.
För att fa börja skolan här i Kenya krävs det att man kan läsa pa engelska redan innan man börjar!!

 
Leon klättrar i träd och i bakgrunden kan ni se huset som vi malat, runt alla fönster ska vi köpa vit färg och mala med

Kommentarer

  • Ida säger:

    vilka söta barn!

    2013-09-08 | 16:16:33
    Bloggadress: http://hemanhunters.blogg.se
  • Gunnel säger:

    Bra jobbat!
    Och förstås instämmer jag med Ida - Så söta barn du tar hand om!

    2013-09-11 | 19:20:52

Kommentera inlägget här: