bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Wasa knäckebröd

Kategori: Allmänt





Efter en lång resa kom vi fram till South coast backpackers igår kväll. Så fort vi checkat in så tog vi ett dopp i poolen pga all svett man samlar på sig undet en dag. Till middag lyxade vi till det med lasagne och stoney tangawezi!
Ni vet den här känslan av att vara trött även fast man inte har gjort något, den känslan infann sig igår så vid 22.30 blev det sängen för min del. Vaknade imorse av att Lena väckte mig och tyckte vi skulle åka till Nakumat och köpa mat för resten av våran vistelse, då var kl 10.30 så jag kände att det var lika bra att släpa sig upp ur sängen och köpa frukost.
Det visade sig vara det bästa beslutet jag tagit på länge för i affären så hittade jag Wasa knäckebröd!!

Så nu när vi ätit frukost är kl 13.30 och det är dags att se det vi faktiskt åkte hit för, stranden!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: