bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Alex, jag tänker pa dig!

Kategori: Allmänt

Min familj har bokat resa sa dom kommer och hälsar pa mig i december, sa vi kan fira jul tsm! 
Efter 2 manader här sa saknar jag dom, det är en sadan trygghet att veta att dom alltid finns där, pa samma ställe när jag har kommit hem fran skola eller jobb. Veta att vi alltid gör vissa saker, som att första helgen i september sa aker vi till Kolbäck, när det är jul sa aker vi till mormor, när sommaren kommer sa gar vi till stendal när pappa kommer hem fran jobbet, när vi lyckas samla hela familjen till fredags middag sa blir det alltid tacos eller hallomi pastagratang. Sma saker som gör att jag gillar att vara hemma (svart att tro eftersom jag nästan aldrig är hemma om man fragar min föräldrar!)
 
Men min familj är inte ensam om att ha bokat resa hit, det har även Erika!! Sa hon kommer lagom till nyar och stannar tills den 14 januari, sa kul att en vän faktiskt kommer hit och inte bara min familj! Erika, du komemr ha en bra guide (iform av mig) som kan ta dig genom hela Kenyas kustremsa och framförallt genom det lokala afrika med alla sma affärer längs med gatorna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: