bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Vällagrad herrgård!

Kategori: Allmänt



Idag var Sigge här, för er som inte vet så är det genom honom som jag fått kontalt med barnhemmet som jag nu befinner mig på. Han bor granne med några vänner till min familj i Tullinge.
Just nu är han här på semester och spenderar en del av sin tid här på barnhemmet eftersom han är gudfader till en av dom äldre killarna som bor här (just nu är han i skolan men han kommer hem i helgen) Idag kom han med en present från min familj, det var första gången jag fällde tårar för en ost!! (ibland får man vara lite mesig) så nu har jag intagit min första knäckebrödsmacka (som jag köpte när jag var på Diani beach) med ost och gurka på över 3 månader!
Jag ska inte ens försöka förklara hur gott det smakade och hur lyckliga jag var. Nu väntar jag bara på att någon skickar lite lösgodis så är jag i himmelriket (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: