bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Älgarna demonstrerar

Kategori: Allmänt

Mer sällskap!
Julie har vart här i snart 3 veckor och vi har verkligen hittat varandra! Vi har samma attityd till livet och vill göra liknande saker här i Kenya, dvs aka runt och utforska olika platser, se mer av kulturen och helt enkelt fa en bättre insikt i hur människor lever sina liv härborta! Detta görs bäst genom att aka matatu (buss för 14 personer), äta mat i det som ser ut som ett skjul, prata med folk som bor här, ga runt i sma gränder och leta efter tyger sa man sedan kan ga till skräddaren och fa kläder uppsydda osv.
 
I torsdags sa kom Daniel och Diana som oxa ska voluntära här, sa nu är vi helt plötsligt 4 personer och det känns gött, efter att ha vart själv dom 2 första manaderna sa är sällskap sa himla skönt och det känns som att jag h
ar sa mycket att prata om, som att jag maste ta ikapp 2 manaders tystnad med mig själv.
Dom har bara varit här i 3 dagar men vi har redan lärt känna varandra och jag gillar deras sällskap, jag är övertygad om att vi kommer a sa mycket skoj tillsammans under tiden som vi är här! 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: