bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

VM GUUUUULD!

Kategori:

Har inte gjort något vettigt dom senaste dagarna.

Fast nu ljuger jag, jag har träffat en hel drös mes människor och det är nog det mest vettiga man kan spendera tid på!

Det började i fredags då jag var på The Sounds och träffade Vera och Klara. Så jäfla bra, en timme går väldigt fort när Maja står på scenen och sjunger låtar som ger en flashbacks från högstadiet!
Efteråt irrade jag omkring i Vitabergsparken med en nyfunnen vän som tycker jag har stora axlar (Vilket jag inte kan sluta tänka på) och letade efter Simon som vi efter mycket om och om igen hittade.
Så nu tycker jag att jag känner halva Simons kompiskrets!




I lördags gjorde jag nåt annat vettigt, sov till 13.30 och myste hemma hos min snyggpingla till Eurovision.

Igår träffade jag två brudar jag jobbat med dom senaste sommrarna och tillslut kom jag hem och grillade med Vera. Vilket resulterade i att vi höll på att börja brinna men det är en annan historia som får vänta.

Så jag har gjort massa vettiga saker, för det här är sånt jag kommer sakna i Kenya, tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: