bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

May. 31, 2013

Kategori:

När jag från början trodde jag skulle vara borta i 1 år så räknade jag ut att jag skulle missa min systers student. Bara tanken på det gjorde mig ledsen, missa en av de största dagarna i ens liv!
Så jag funderade över hur jag kunde göra för att få spendera tid med henne innan jag åker och kom fram till att det bästa och roligaste skulle vara ifall vi åkte utomlands.
Då får vi vara tsm, det finns ingen risk att man skjuter upp det och framförallt för att min syster är min bästa vän, jag vet att vi har minst lika kul som jag har med någon av mina vänner!



Nu ska jag "bara" vara borta i 6 månader och kommer förmodligen hinna hem till Idas student (beroende på om jag åker någon annanstans i världen när jag kommit hem från Kenya)
Men igår så bokade vi 1 vecka på Rhodos!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: