bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Kommer sakna er!

Kategori:

När man jobbar kl 8-20 med en timmes paus mellan kl 16-17 är det bra att man har trevliga kollegor som man kan umgås med!
Jag har turen att ha många bra, trevliga kollegor som man kan umgås med. Igår åt jag middag på Mimmis balkong och fick se hur fint hon bodde :)



Det är när man ses utanför jobbet som jag tycker att man verkligen lär känna varandra, det blir lite mer avslappnat och man kan vara sig själv och slipper oroa sig för att man säger något opassande framför eleverna.

Jag kommer sakna mitt jobb och mina kollegor när jag är i Kenya. Där kommer det vara jag och en annan voluntär, sen är det 8 anställda.
På mitt nuvarande jobb är vi ca 18 assistenter bara i särskolan!! Så det blir en omställning.

Jag hoppas att jag håller kontakten med några kollegor som jag känner att jag har kommit närmare! Det vore tråkigt om allt "rinner ut i sanden" bara för att man inte jobbar på samma jobb längre!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: