bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Frustration

Kategori:

Har hittat flyg med ett av Afrikas bästa flygbolag T&R för under 6000 kr, vilket känns som ett skämt. Sjukt billigt med tanke på hur långt jag flyger!

Efter att ha dubbelchekat med barnhemmet jag ska till att det var okej att jag kommer det datumet så skulle jag idag boka biljetten.
Du läste rätt, jag skulle bokat biljetten, jag har inte bokat den.
När jag kommer till betalningen så kan man bara betala med kreditkort, så mamma är snäll nog att låna ut sitt så jag ska kunna betala. Då står det en fin röd text att den som kortet är registrerat på måste medverka vid resan alt. checka in passageraren och kunna legitimera sig vid incheckning.
Inte en chans att mamma kommer kunna göra det åt mig när jag ska flyga hem från Mombasa!!

Så nu måste jag skaffa ett VISA kort innan jag kan boka resan, vilket kort och gott betyder att jag ridigast kan boka res nästa vecka, åååå det är så frustrerande!!!
En av alla saker jag måste göra inför resan är att skaffa ett kreditkort, jag hade tänkt vänta med det tills i sommar men nej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: