bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Don`t let our last kiss to be our last

Kategori: Allmänt

Bokade resa T&R idag, det känns helt sjukt!
Jag vet inte hur jag ska tackla det, förvirring blandat med glädje.
Vetskapen om att nu är det verkligen på riktigt, inte bara något klychigt som man säger till folk utan nu har jag min biljett!
Jag vet vart jag ska, jag har börjat vaccinera mig, jag har fått mitt VISA kort, det enda som saknas nu är ett visum som jag måste fixa närmsta veckorna!
 
Jag lever livet här hemma som att jag inte levt det förut, struntar för en gångs skull i konsekvenserna av för lite sömn och för mycket skratt, alkohol och fantastiska vänner, några som jag knappt vet hur jag känner!
 
 
 
Såhär ser alltså jag ut efter att ha bokat resa!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: