bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Veckan som gått

Kategori: Allmänt

I tisdags började veckan som jag sett framemot, veckan då vila inte existerade!
Jag har vart på två vänner studentmottagningar, festat halva natten med en nybliven student, svettats i en park med Elin, haft 20 års fäzt med Simon, vart på 40 års partaj i skogen med mina kollegor, haft en del släktningar på fika, vart på upptäcksfärd i skogen, sovit för lite, umgåts desto mer med mina vänner och det är helt klart värt att offra några timmars sömn för att få må så bra som jag gör just nu!
 
 
 
Kollegor, två lyckliga födelsedagsfirare, glass i solen med Elin, Sofies student och Mario i en snygg jeansjacka
 
En närmare titt på några av alla underbara kollegor jag har!
 
 
 
Söta sysslingen som mer än gärna poasar framför kameran
 
 
Några människor jag tycker mycket om
 
 
 
 
Tårta <3
 
 
 
 Om en vecka vid den här tiden är jag och Ida på ett plan till Rhodos, det är en välbehövlig resa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: