bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Lejonkungen live

Kategori: Allmänt



Det här är den häftigaste julklappen jag har fått!!!
Min familj har kommit hit för att vi ska kunna tillbringa julen tillsammans och för att se hur min vardag ser ut!
Igår och idag var vi på safari, det var helt obeskrivligt! Så många fantastiskt vackra djur, spänningen i att inte veta vad som finns bakom nästa kurva, räddslan när jätte elefanten som går på vägen kommer gåendes emot oss, den fantastiska utsikten som vi hade från hotellet. Det här är gelt klart något jag kommer bära med mig resten av livet.
Till alla er som inte har vart på safari, tveka inte en sekund, ÅK!!!

Kommentarer

  • Gunnel säger:

    Instämmer! Det var såååå fantastiskt att se alla djuren i vilt tillstånd, på deras hemmaplan så att säga!!!
    Nu sitter vi 3/4 av familjen på pendeln, på väg hem till Tullinge igen, efter två underbara och spännande veckor tillsammans alla 4.
    Gott nytt år!
    Ps Familjen har nu utökats till 6 - vi har fått 2 fadderbarn/bröder i Kilifi!!!

    2013-12-31 | 08:50:15

Kommentera inlägget här: