bilderurmittliv.blogg.se

Pictures from my life.

Min dag

Kategori: Allmänt


Idag är det torkade små fiskar, kombo eller omnema som dom kallas här, till middag. Därför är jag på Kilifi club med Petra (som är en av två grundare till barnhemmet) och dricker Allsops som föröcrigt är den enda goda öken jag druckit i mitt liv och väntar på min mat. Här är det 1 timme som gäller från beställning till servering så det gäller att inte vara hungrig när man kommer hit!

Idag har jag skrivit veckorapporten som varje vecka skickas till alla gudföräldrar där det står om olika saker som hänt den gågna veckan!
Hjälpt våran maneger med att planera fredagens storhandling då vi ska handla allt som vi gör av med under en månad som inte är mat, dvs tvål, lotion, tvättmedel, toapapper, pennor, block och andra skolsaker!
Varit på stranden i 3 timmar med några av barnen och byggt sandslott (pga lågvattnet)
Och nu sitter jag här på Kilifi club och ska vara social med Petra igen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: